گاهی بخند ...
بزار یادم نره" دوسم داری "
مثل اون روزا..
« آرامشم باتو تکمیله »
* دوست دارم * 
مگه نمیدونی
تو واسه من هنوزم همونی
« دنیای من بی تو تعطیله »
عاشقانه دوست دارم...ما را در سایت عاشقانه دوست دارم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 166
من دیوونتم عشقمحرفارو تو خواب بهش بگی . . .بگی که بدون اون سختته . . .بگی که بدون اون نمیتونی . . .بدون اون میمیری . . .بگی که از بودنش خدارو ممنونی . . .بگی که تموم دنیات . . .توی اون خلاصه میشه . . .یا حتی اروم ببوسیش . . .و خیالت راحت باشه . . .چون اروم کنارت خوابیده . . .و تا صبح دل سیر نگاش کنی . . .و از داشتنش لذت ببری . . .دوست داری دستتو اروم بزاری رو گردنش . . .اروم بوسش کنی . . .بهترین لحظه اینه که . . .بیدار شه و بگه تو دیوونه ای!! . . .باهم بیدار بشین . . .اول صبح به دیوار تکیه بدی و بگی دوسم داری؟! . . .اونم محکم بغلت کنه بگه دیوونتم جمعه هشتم دی ۱۳۹۶ 3:22 فرزاد_فاطمه عاشقانه دوست دارم...ما را در سایت عاشقانه دوست دارم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 142
جمعه هشتم دی ۱۳۹۶ 13:48 فرزاد_فاطمه
عاشقانه دوست دارم...ما را در سایت عاشقانه دوست دارم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 158
ما را در سایت عاشقانه دوست دارم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 166